sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Bun venit

Pentru început aşa e frumos: să vă salut cu respect pe toţi cei care aţi ajuns aici şi să îmi exprim speranţa că veţi continua să citiţi.
De ce Invictus Memoria? În primul rând titlul vorbeşte de un defect profesional: sunt istoric. În al doilea rând pentru că memoria individuală şi colectivă defineşte ceea ce suntem în fiecare secundă a prezentului. Şi dacă fortăreaţa inexpugnabilă a gândirii îşi are adânc înfiptă fundaţia în memorie, sper să înţeleg mai bine realitatea ce mă înconjoară.
De ce am creat acest blog? Pentru ca vreau să vorbesc despre politică, societate, filosofie, educaţie şi despre valorile societăţii româneşti într-o lume în care conversaţia şi-a pierdut farmecul şi substanţa în faţa demagogiei, ranchiunii, devenind o sumă a elucubraţiilor politicianiste; pentru că avem nevoie de prospeţime şi optimism, ambele putând fi regăsite acum doar în virtual, de vreme ce mass-media a devenit o platformă a jurnalismului bombastic atras exclusiv de neputinţele societăţii româneşti.
Bun! Am făcut primul pas...m-am explicat. Sper să am curajul să continui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu